پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3705
-
الف
+

تازه‌ترین خبرها از سریال‌های در حال تولید سیما

در این گزارش، با آخرین خبرها از پروژه‌های تلویزیونی همراه ما باشید.

در این گزارش، با آخرین خبرها از پروژه‌ها و سریال‌های تلویزیونی همراه ما باشید.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از فارس، اضافه شدن حمید لولایی به جمع بازیگران سریال «خوشنام» و ادامه تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «نوار زرد 2» خبرهای امروز سریال‌های در حال تولید سیماست.

«خوشنام»

سریال «خوشنام» به تهیه کنندگی احمد زالی و به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده با قلم فهیمه سلیمانی برای شبکه یک سیما در حال تولید است.

در تازه‌ترین بازیگران اضافه شده به این مجموعه، حمید لولایی نیز به این سریال تلویزیونی پیوست و کماکان انتخاب بازیگران ادامه دارد و قرار است به زودی بازیگران چند نقش اصلی دیگر نیز به این پروژه اضافه شوند.

گروه در لوکیشن خانه اصلی (خانه شهرام) حوالی میدان قیام در حال تصویربرداری هستند و با گذشت چند جلسه کار در این لوکیشن و با پیشرفت فیلمنامه قصه «خوشنام» در لوکیشن های متعدد دیگر نیز تصویربرداری خواهد شد.

در خلاصه داستانی متفاوت از این سریال می خوانیم که: از مکافات عمل غافل مشو گندم از گندم بروید جو ز جو.

حمید لولایی، هومن حاج عبدالهی، شهره لرستانی، سحر ولدبیگی، فریده سپاه منصور، نیلوفر رجایی‌فر و محمدرضا داودنژاد از جمله بازیگران این سریال هستند.

«نوار زرد 2»

پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان جدیدترین بازیگر جلوی دوربین سریال «نوار زرد 2» به کارگردانی سروش محمدزاده، نویسندگی کریم لک زاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی رفت.

پیش از این حضور بازیگرانی همچون بانیپال شومون، حسام محمودی، محمود پاک نیت، پورانداخت مهیمن، حسین پاکدل، امیرحسین صدیق، ایوب آقاخانی و آذین احرامی رسانه‌ای شده بود.

تاکنون 50 درصد تصویربرداری این سریال که قرار است از شبکه دو سیما پخش شود، انجام شده است. گروه تولید نیز با پایان تصویر برداری در استان‌های گیلان و البرز، هم‌اکنون در تهران مشغول ضبط قسمت‌های بعدی «نوار زرد2» هستند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

ا.ا / س.م

نظر شما
ارسال نظر